18 березня (четвер) повторний розгляд закона 4000-1 з пропозиціями Президента України
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із прийняттям Закону України "Про Державний бюджет України на 2004 рік" з пропозиціями Президента України від 03.03.2004 (вручено 04.03.2004, пропозиції Комітету одержано 03.03.2004)
http://195.230.149.70:7777/pls/zweb/web ... 00-1&skl=5 Подписанное главой ВР:
4) абзац другий частини третьої статті 5 викласти у такій редакції:
"для використання грального автомата з грошовим або майновим виграшем – 1400 гривень";
4. Центральному органу державної податкової служби України:
до 1 квітня 2004 року прийняти та оприлюднити документи, прийняття яких передбачено цим Законом;
до 15 квітня 2004 року затвердити порядок ліцензування діяльності осіб з організації та утримання тоталізаторів, гральних закладів, а також проведення азартних ігор на гральних автоматах (крім ліцензій на організацію та проведення державних лотерей).
Ліцензія на організацію та утримання особою тоталізаторів, гральних закладів, а також проведення азартних ігор на гральних автоматах (крім ліцензії на організацію та проведення державних лотерей), що була надана такій особі до набрання чинності цим Законом (незалежно від строку її надання, зазначеного у ліцензійних умовах), є дійсною до 1 січня 2005 року, за умови внесення до 15 квітня 2004 року додаткової плати за таку ліцензію у сумі, еквівалентній 30 000 євро за офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день такої сплати.
Предложения президента:
***
7. Змінами до Закону України "Про державну податкову службу в Україні" передбачається, зокрема, визначити законом Державну податкову адміністрацію України органом ліцензування діяльності з організації та утримання особами тоталізаторів, гральних закладів, а також з проведення азартних ігор на гральних автоматах (крім організації та проведення державних лотерей).
Такий підхід не відповідає Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", що є базовим законом з визначення порядку ліцензування господарської діяльності, за яким орган ліцензування визначається Кабінетом Міністрів України, а не законом. Вирішення законом питання щодо органу ліцензування зазначеного виду діяльності не може розглядатися як визначення відповідно до пункту 8 частини першої статті 92 Конституції України правових засад і гарантій підприємництва і практично усуває Кабінет Міністрів України від виконання покладених на нього названим Законом функцій.
Зазначена норма не відповідає і основним функціям державної податкової служби, встановленим нормами Закону України “Про державну податкову службу в Україні”, відповідно до яких податкові органи здійснюють контроль за дотриманням законодавства про податки, інші платежі, а також прогнозують, аналізують та забезпечують надходження податків і платежів до бюджету. Слід зазначити, що положення Закону, який розглядається, є хіба що не єдиним випадком, коли визначення ліцензійного органу здійснюватиметься законом.
Тож пропонується абзаци четвертий та п’ятий підпункту 1 пункту 18 розділу І Закону виключити.
***
Аналогічна ситуація і з визнанням такою, що втратила чинність, статті 57 Закону України "Про Державний бюджет України на 2004 рік", якою змінено вартість торгових патентів на здійснення операцій з торгівлі валютними цінностями, з надання послуг у сфері грального бізнесу (підпункт 6 пункту 33 розділу І Закону). Внаслідок визнання цього положення таким, що втратило чинність, залишиться невирішеним питання щодо вартості торгових патентів на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу для використання грального столу з кільцем рулетки, інших гральних столів (спеціальних столів для казино, крім столів для більярду), кегельбанів, столів для більярду, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них, для провадження інших видів грального бізнесу.
Для уникнення такої ситуації пропонується пункт 31, підпункти 3 і 4 пункту 4, підпункт 6 пункту 33 розділу І Закону виключити.
Необхідно відзначити, що в Законі міститься низка й інших технічних помилок, які також потребують виправлення.